۱۳۸۷ تیر ۱۹, چهارشنبه

وثیقه سنگین برای یکی از دانشجویان بازداشتی دانشگاه مشهد

وثیقه ای معادل 500 میلیون تومان از جانب اداره اطلاعات برای فرزاد حسن زاده دانشجوی رشته آمار دانشگاه فردوسی که چندی پیش به دنبال برگزاری تظاهرات خودجوش مردم مشهد بازداشت شده بود، در نظر گرفته شده است. اعلام این وثیقه سنگین نشان دهنده جلوگیری در تسریع رسیدگی به پرونده و آزادی این دانشجو است.در حال حاضر آقایان محمد زراعتی، محمد میزبان، توحید دولتشناس، سجاد رجبی و فرزاد حسن زاده پس از گذشت ده روز همچنان در سلول انفرادی اداره اطلاعات شهر مشهد و همینطور زندان تربیت به سر می برند و به غیر از یکی از دانشجویان بقیه تماس تلفنی با خانواده هایشان نداشته اند.

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

سلام عزیز سایت بسایرپرمحتوا وخوبی دارید. ازمصالب شما استفاده کردیم. امیدوارم شاهدکارهای بیشتری ازجانب شماباشیم .اگه لطف کنید ووبه وبلاگ من سربزنید .مطالبمن هم تقریبا"سیاسی واجتماعی وورزشی است. خوشحال میشم سربزنید. باتبادل لینک موافق[گل]میلاد باسعادت دوازدهمین امام شیعیان منجی عالم بشریت مبارکباد[گل]

ناشناس گفت...

با درود و سلام به روح مردان و زنان آزادی خواه جهان
روز جهانی زن 8 مارس است...
پاینده و مانا باشید.

ناشناس گفت...

سلام و درود به خاطر وبلاگ پربارتان
با فهمی از سوره مبارکه علق در خدمتتان هستم
با تدبر و تامل در این آیات امید است که بتوان راه رهایی و رسیدن به حقیقت را یافت..
پاینده و مانا باشید.

ناشناس گفت...

با سلام و درود خدمت شما هم میهن گرامی
با فهمی از سوره مبارکه مزمل منتظر حضورتان و نظرات سازنده تان هستم.
پاینده و مانا باشید.

ناشناس گفت...

اعتصاب غذای بیش از دویست نفر از نمایندگان شورای عمومی جمعیت ال یاسین در حالی دومین روز خود را سپری می کند که کمتر از دو روز به انتخابات ریاست جمهوری ایران باقی مانده است. این تجمع که در اعتراض به بیش از دو سال ظلم و بی عدالتی دایره مذاهب ( از نهاد های وابسته به وزارت اطلاعات دولت محمود احمدی نژاد)، درباره جمعیت فرهنگی ال یاسین شکل گرفته، مصرانه اهداف خود را در رابطه با دادخواهی از مقامات خصوصا از مقام رهبری دنبال کرده و تا پایان بخشیدن به یازده ماه حبس انفرادی استاد ایلیا (پیمان فتاحی) - رهبر جمعیت ال یاسین ، ارسال تیم پزشکی برای معاینه کامل وی و رسیدگی عادلانه و قانونی به پرونده این جمعیت دردادگاههای صالحه، به اقدام اعتراض آمیز خود ادامه خواهد داد.
گزارشات از وضع جسمانی اعتصاب کنندگان حاکیست در دومین روز این اعتصاب غذا، مامورین امنیتی حاضر در محل با ممانعت از انتقال پتو به داخل حرم و سردتر کردن محوطه، فشار را بر اعتصاب کنندگان بیشتر کرده و حتی ورود آب و قند را برای بیماران و افراد مسن ممنوع کرده اند. اکثر اعتصاب کنندگان نیز به همین دلیل دچارسردرد و افت فشار و ضعف عمومی و بیحالی شده و نیاز به مداوا پیدا کرده اند.در این میان 6 نفر نیاز به سرم داشته و یک نفر هم متاسفانه به دلیل ابتلا به دیابت به کما فرو رفته و یک نفر هم دچار تشنج گردیده است. نیروهای امنیتی از رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی خودداری می کنند. درخواست مذاکره نماینده اعتصاب کنندگان نیز تا کنون با مقاومت نیروهای امنیتی مواجه شده است و تهدید مداوم نیروهای امنیتی به دستگیری شرکت کنندگان، کماکان ادامه دارد.
از سوی دیگر خبر می رسد وزارت ارشاد با همدستی وزارت اطلاعات، طی حکمی تازه به تمام رسانه های و خبرگزاری های داخلی و با تکراراتهام دروغین اقدام علیه امنیت ملی توسط جمعیت ال یاسین، مانع از انعکاس رسانه ای و پوشش مطبوعاتی داخلی این اقدام اعتراض آمیز شده و این اعتراض آرام و عدالتخواهانه را، امنیتی خوانده است.
در گزارشات بعدی خبرهایی از برخورد امنیتی ماموران اطلاعاتی با تجمع آرام اعتصاب کنندگان مقیم حرم امام به اطلاع خواهد رسید.
www.payame-elyasin.blogfa.com
www.ostad-iliya.org
www.yaasin-times.blogfa.com
www.ayahra.org

ناشناس گفت...

تلاش های ماموران امنیتی جهت حاکم ساختن جو تهدید و ارعاب در بین اعتصاب کنندگان جمعیت ال یاسین
از وضعیت اعتصاب کنندگان جمعیت ال یاسین در حرم امام خبر می رسد، نیروهای امنیتی حاضر در محل با پراکندن شایعه بمب گذاری در حرم توسط اعتصاب کنندگان، درها را بسته و تمام زائران را از حرم خارج ساخته و پس از محاصره چندین ساعته، قصد دستگیری تعدادی از اعتصاب کنندگان را داشتند که به علت مقاومت شدید آنان با شکست روبرو شد.
اعضای جمعیت ال یاسین در طی دو روز گذشته برای ساعاتی حتی حق استفاده از امکانات بهداشتی و خوردن آب را نداشته اند. پس از این بایکوت شدید، نیروهای امنیتی مستقر در محل، زائران را با پراکندن شایعات بی اساسی از قبیل وهابی و بهایی بودن جمعیت ال یاسین و فساد اخلاقی استاد ایلیا (پیمان فتاحی) رهبر این جمعیت و منحرف خواندن این گروه، از اطراف اعتصاب کنندگان پراکنده ساخته و حتی به پخش شایعه در بین شرکت کنندگان می پردازند. ماموران امنیتی تحت نفوذ دایره مذاهب وزارت اطلاعات، بیماران، افراد مسن و سایر اعتصاب کنندگان را تهدید به بازداشت کرده و با نشان دادن گاز اشک آور و تهدید به استفاده از آن، سعی در شکستن روحیه و حاکم ساختن جو ارعاب در بین اعضای جمعیت رادارند. بازجویان وبلاگ نویسان وابسته به وزارت اطلاعات دولت محمود احمدی نژاد نیز شایعات ساختگی خود را به دامنه اینترنت و حتی کامنت وبلاگ ها نیز منتقل کرده اند.
این در حالی است که کاندیداها و مسؤولین نظام اعلام کرده اند که نماینده ای جهت مذاکره و دریافت مطالبات نمایندگان جمعیت ال یاسین می فرستند اما تا این لحظه هیچ یک از سران و کاندیداهای ریاست جمهوری نماینده ای نفرستاده و اعلام حمایت و مسؤولین حاضر در مرقد حتی از پذیرش مسؤولیت جانی اعضای ال یاسین سر باز زده و تضمینی ارائه نداده اند.
www.payame-elyasin.blogfa.com
www.el-yasin.blogfa.com
www.ostad-iliya.org

عمر عزیزنژاد گفت...

میر حسین موسوی :مستقل ! اصلاح طلب ! اصول گرا!
ادامه در وبلاگ سنوور


مناظره ها واعترافات!
ادامه در وبلاگ سنوور


هیزم اقلیتها در تنور انتخابات
ادامه در وبلاگ سنوور

ناشناس گفت...

به نام عدالت و آزادی
به نام حقیقت و درستی

بيانيه اختتام تحصن و اعتصاب غذای جمعي از نمايندگان شوراي عمومي جمعیت ال ياسين

شب گذشته در شامگاه شنبه سي ام خردادماه، نيروهاي امنيتي با هجوم خود به جمع 200 نفر از متحصنین جمعيت الياسين كه در مرقد آیت الله خمینی در اعتراض به عملكرد ناعادلانه دايره مذاهب وزارت اطلاعات در پرونده استاد ايليا (پيمان فتاحي) متحصن شده بودند، و با ضرب و شتم و دستگيري به گردهمايي صلح آميز اين جمع خاتمه دادند.
در طي اين دوازده روز نيروهاي اطلاعاتي بارها سعي كردند دستاويزي از اين جمع پيدا كنند و آنها را به بهانه اي دستگير كنند اما با هوشياري و رفتار مسالمت جويانه اين افراد و گواهی متوليان حرم بر صلح جويانه بودن اين حركت هيچ مستمسكي به دست آنان نيفتاد. وارد كردن اتهام شيطان پرست بودن، کافر و لامذهب بودن و تحريك ساير زائرين به حمله و توهين به اين جمع پرده هايي از تلاشهاي ناموفق آنان بود تا مگر به اين وسيله آنها را تحريك به اقدامي كنند كه بتوانند آن را مصداق جرم تلقي كرده و اقدام به دستگير نمايند.
اما ديروز در پي انفجار در اين مكان و استيصال نيروهاي امنيتي سعي كردند با ايجاد جو ارعاب دليلي براي برخورد با اعتصاب كنندگان بدست آورند و با حمله وحشيانه به متحصنين آنان را از مرقد آیت الله خمینی خارج نمايند.
ما نمايندگان شوراي عمومي جمعيت ال ياسين ضمن آنكه انفجار بمب در مرقد آیت الله خمینی را حركتي غيرانساني دانسته و محكوم مي كنيم، اعلام مي داريم كه اكنون بعد از دوازده روز از اعتصاب غذا و تحصن با توجه به واقعه پيش آمده كه خود نشان از عجز نيروهاي امنيتي داشته است و با دريافت گزارشاتي مبني بر اثرات مثبت اين حركت بر روند پرونده مربوطه به اين حركت خاتمه ميدهيم.
بنابراين خروج خود از وضعيت تحصن و اعتصاب غذا را با سعي در آمادگي هر چه سريعتر جهت مقابله با حيله هاي بعدي پيوند داده و آماده وارد شدن به ميدان جديد خواهيم شد.


جمعي از نمايندگان شوراي عمومي جمعيت الياسين
31/3/88

پیام ال یاسین گفت...

سواستفاده های غیراخلاقی دایره مذاهب وزارت اطلاعات از مدارک شخصی اعضای جمعیت ال یاسین
در طی چند سال اخیر دایره مذاهب وزارت اطلاعات با قرار دادن میکروفن و نصب دوربین در اتاق خواب ها و حمام های منازل، و شنود مکالمات خصوصی برخی اعضای جمعیت ال یاسین حریم شخصی افراد را مورد تعرض قرار داده و از این طریق سعی داشته تا شاگردان استاد ایلیا (پیمان فتاحی) را در جهت همکاری با دستگاه امنیتی ایران تحت فشار قرار دهد. تهدیدها و سواستفاده های غیراخلاقی دایره مذاهب وزارت اطلاعات همچنان ادامه دارد تا جایی که مطلع شده ایم چندی است که مأموران این نهاد امنیتی از طریق بازیابی کامپیوترها و نوت بوک های شخصی افراد به فیلم های خصوصی و عکس های خانوادگی عده ای از اعضای جمعیت ال یاسین دست یافته و مدارک خصوصی افراد را به عنوان اهرم فشار و دستاویزی در جهت پیشبرد مقاصد جاعلانه و فریبکارانه خود قرار داده اند.
این در حالی است که وظیفه ی دستگاه های امنیتی کشورها، برقراری امنیت جامعه و حفاظت از حریم شخصی افراد می باشد اما متأسفانه دستگاه امنیتی ایران خود عامل تعرض به حیطه ی خصوصی و مخل آسایش شهروندان ایرانی محسوب می شود.

پیام الیاسین گفت...

ضبط فیلم از رهبر جمعیت ال یاسین، بهای آزادی سایر اعضای دربند
طبق آخرین اخبار رسیده از بند امنیتی 209 اوین، دایره مذاهب وزارت اطلاعات ایران شرط آزادی اعضای دربند جمعیت ال یاسین را ضبط فیلم تخریبی بر علیه رهبر این جمعیت برشمرده است. علت آزاد نشدن اعضای دربند ال یاسین از جمله خانم نازی حسامی، استفاده از این افراد به عنوان اهرم فشار بر پیمان فتاحی (استاد ایلیا) اعلام شده است.

پروژه نخ نمای ضبط فیلم در پرونده پیمان فتاحی در حالی مطرح گردیده است که به موازات آن فشار برای ضبط فیلم اعتراف بر تمامی روزنامه نگاران بازداشت شده در روزهای اخیر که تعدادشان از مرز صد ها تن می گذرد همجنان ادامه دارد. ناتوانی دستگاه قضایی از اثبات اتهامات بی اساس امنیتی از یک سو و پافشاری دستگاه اطلاعاتی دولت محمود احمدی نژاد برای حذف و تخریب اجتماعی مخالفان فکری خود از سوی دیگر به این رسوایی بزرگ دامن زده است. این در حالی است که پروژه های نخ نمای فیلم های مونتاژی و اعترافات دروغین نه تنها در در مجامع بین المللی و رسانه های بی طرف جهانی فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است بلکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی و دیگر رسانه های دولتی در اذهان عمومی به عنوان دستگاه دروغ پراکنی ایران شناخته شده است. بدیهی است پخش چنین فیلم های ساختگی و فرمایشی در رسانه ملی حکایت از فساد مافیای رسانه ای در ایران دارد.

قابل ذکر است که علاوه بر رهبر جمعیت ال یاسین هم اکنون 8 تن دیگر به نام نازی حسامی، مرتضی رسولیان، مهشید نجفی، ماندانا عسکری، فائقه رحیمی و سه تن دیگر همچنان در بند امنیتی 209 بسر می برند.

ناشناس گفت...

پاسخ رهبر جمعیت ال یاسین به درخواست های ناجوانمردانه دایره مذاهب وزارت اطلاعات ایران

گزارشهای رسیده از وضعیت پرونده رهبر جمعیت ال یاسین، از درخواست های ناجوانمردانه دایره مذاهب وزارت اطلاعات از این معلم بزرگ تفکر حکایت می کند. از جمله درخواست های دایره مذاهب وزارت اطلاعات از پیمان فتاحی (استاد ایلیا) می توان به قبول فرقه گرایی، رد گزارشهای مستند مردمی در رابطه با ایشان، نقد تخریبی کتابهای نگاشته شده توسط اعضای جمعیت ال یاسین، تخریب شخصیتی و خود محکومی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی، طلب عفو از رهبری، تکذیب گزارشات انعکاس یافته سخنگویان جمعیت ال یاسین در رسانه های خارجی و برخی موارد دیگر اشاره داشت.

این در حالی است که ایشان تا به حال در رابطه با اتهامات واهی وارد شده، اظهار داشته که اگر تنها یک جرم، دروغ و یا بدعت گذاری در دین را برای او به اثبات برسانند، او هر جرمی را خواهد پذیرفت. از سوی دیگر در طی دو سال گذشته بارها اعضای جمعیت ال یاسین خواستار مناظره مسئولین ارشد جمهوری اسلامی ایران با رهبر این جمعیت به صورت زنده در رسانه های بین المللی شده اند اما متاسفانه این درخواست همچنان با بی واکنشی مسئولین نظام مواجه بوده است.

قابل ذکر است که طی دو سال گذشته با وجود تهدیدات جنون آمیز دایره مذاهب وزارت اطلاعات مبنی بر بازداشت گسترده اعضای جمعیت ال یاسین و اعدام برخی از شاگردان، رهبر این جمعیت – استاد ایلیا- بارها به حکومت اسلامی ایران قول داده که حاضر است هر نوع همکاری را برای محکومیت خود در افکار عمومی داشته باشد.

گفتنی است که در طول بازداشت پیمان فتاحی این نهاد امنیتی برای پیشبرد اهداف و برنامه های سرکوبگرانه خود از هیچ نوع اقدام مذبوحانه ای دریغ نکرده است. همچنین وخامت اوضاع جسمانی ایشان بر اساس شکنجه های فیزیکی و روحی در طول یک سال گذشته از جمله نگه داری در وضعیت بسیار تکان دهنده در زیر زمین سلول انفرادی به همراه تعداد زیادی موش، عدم اجازه هواخوری در زمان موعد، رفتارهای وحشیانه بازجویان و اقدام به خفگی ایشان در یکی از جلسات بازجویی، محرومیت از رسیدگی های پزشکی با وجود بروز عارضه های قلبی و تنفسی (...) از فشارهای بی سابقه بر این رهبر جوان پرده بر می دارد.

ناشناس گفت...

• دوست عزیز
برای آشنايي بیشتر با زندگی و سوابق، تعالیم و اندیشه ها و اخبار مربوط به دستگیری و شکنجه رهبر جمعیت بزرگ ال یاسین، استاد ایلیا(پیمان فتاحی) توسط دایره مذاهب وزارت اطلاعات ،‌به سایت زیر مراجعه کنید www.ostad-iliya.org

ناشناس گفت...

افشاگری پروژه های سرکوب جنبش های معنوی توسط وزارت اطلاعات ایران در نامه جمعیت ال یاسین
در وب لاگ «آمین از چه می گوید ؟» http://chemighoyadamin.blogfa.com بخوانید .

http://prothinka-src.org/Persian/Show_News.php?msg=596

http://www.mansouroun.webs.com/nameh.html

http://ayahra.org/content/view/2404/1
ما، جمعيت اِل ياسين، بزرگترين جمعيت تفكري و تحقيقي ايران، خواستار حمايت و پشتيباني شما هستيم.

ناشناس گفت...

سرنوشت ايران به چه چيزي بستگي دارد؟ جايگاه ايران در جهان چگونه بايد باشد؟ نقش روساي جمهور در وضعيت حساس و خطرناك ايران چيست؟ چه كسي برترين رئيس جمهور ايران مي تواند باشد؟ ويژگيهايش كدامند؟ سرنوشت ايران چگونه خواهد شد؟
پاسخ به اين سوالات را در مصاحبه جنجالي برترين رئيس جمهور از نگاه ايليا ميم رام الله بخوانيم
در وب لاگ «آمین از چه می گوید ؟» http://chemighoyadamin.blogfa.com بخوانید.

ناشناس گفت...

A broad healthiness program tailored to an individual will undoubtedly pinpoint on sole or more definitive skills, and on age-[3] or health-related needs such as bone health.[4] Innumerable sources[citation needed] also cite mental, common and heated constitution as an substantial vicinity of whole fitness. This is often presented in textbooks as a triangle made up of three points, which show true, nervous, and frame of mind fitness. Material seemliness can also avert or treat many inveterate health conditions brought on next to insalubrious lifestyle or aging.[5] Working pass‚ can also remedy people sleep better. To live robust it is important to engage in actual activity.
Training

Unequivocal or task-oriented [url=http://www.pella.pl]fitness[/url] is a person's talents to perform in a definite activity with a sound know-how: seeking pattern, sports or military service. Spelled out training prepares athletes to perform wonderfully in their sports.

Examples are:

400 m sprint: in a sprint the athlete must be trained to master-work anaerobically throughout the race.
Marathon: in this wrapper the athlete must be trained to being done aerobically and their perseverance ought to be built-up to a maximum.
Multifarious run a risk fighters and police officers undergo regular tone testing to draw if they are masterly of the physically taxing tasks required of the job.
Members of the Collective States Army and Army Governmental Look after have to be masterly to pass the Army Tangible Fitness Check up on (APFT).

ناشناس گفت...

Zac EfronTerrasoles shoes are known for providing warmth and comfort in every season and are completely water-proof. Available in versatile and attractive designs this shoes has been preferred by most of the people, as it best understand the feet requirements and are able to provide comfort to feet after a long hectic day. Wearing Terrasoles shoes removes one walking stress as most of the time people dont even realize on the amount of extra walk they have done. This shoe really eases the walking stress and provides complete comfort to feet while walking.[url=http://www.cheaptomsbuy.com]Cheap Toms sale[/url] It is an acclaimed cast in the world, the top actual is canvas. The outsole actual is RUBBER Sponge, The superior is absolutely high. The styles and colorway are acutely nice for markets of the world. Discover a lot of contempo celebrity afflicted toms shoes and as well the hottest trends from the season, such as a lot of discussed styles, to accumulate that enviable acceptability youve earned. Whether you are analytic for the should accept toms for women from the division or the actual best amount summer time sandals accumulate in apperception Toms Shoes may accept a appearance to bout your wardrobe.Espadrille is a classic rope soled shoe native of the French Mediterranean, this shoe is the new craze as men around the globe find out its comfort and simplicity. Espadrille first appeared in the Pyrenees mountains and have since become synonymous with summer and the ease of the French Riviera. The appeal of espadrille has steadily grown and they have been embraced by the fashion world. Fashion houses of repute such as Armani and Versace have all embraced espadrille and featured them on the runaway. It can be remembered that model Don Johnson sported a pair of these in the early years of NBC television series "Miami Vice". [url=http://www.onlinetomsoutlet.com]Toms Shoes[/url] The shoes are based on the design of the kind of shoes worn by the farmers in Argentina called the alpargate shoes. These are common canvas shoes which are manufactured in various designs by Toms. Most popular ones are Wrap Boot, Stitchouts, Cordones, and Botas. All the shoes have a rubber sole which makes them rustic and allows them to be worn in all kind of conditions. Vegan designs are also another popular design of Toms. Wedges: a kind of shoe with a wedge shaped heel was introduced by the company in the year 2010. Keira Knightley [url=http://www.tomsfans.com]Toms Oultet Store[/url] Mila Kunis Indeed, it has become one of the more important selling points of the Boston Marathon, the world's oldest and the one with the weirdest course imaginable, so imagine if you could have a similar free run 3.0 technology available right on your wrist as with Nike+ SportWatch GPS Powered by Tom-Tom.
Relate Post
[url=http://arba7.ru/addobr/%CD%E8%E6%ED%E8%E9+%CD%EE%E2%E3%EE%F0%EE%E4/user/ErypeCoro/]best toms high quality for you discount buy[/url]
[url=http://hunhedongli.com/forum/forum.php?mod=viewthread&tid=892485&extra=]toms sale high quality for you discount outlet[/url]

Peachy Essay گفت...

Sad news for what is happening for Iranian students. We in academia both in the UK and US have our full support for students and hope they will be released soon. Keep us updated.