۱۳۸۶ اسفند ۱۹, یکشنبه

حمایت دانشجویان کردستان عراق از دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب

دانشجویان دانشگاه های سلیمانی و چمچال کردستان عراق طی یک بیانیه که به امضای 272 نفر از دانشجویان رسیده است حمایت خود را از دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب ایران اعلام کرده و اعتراض خود را نسبت به اقدامات سرکوبگرانه ی حکومت ابراز داشتند. متن این بیانیه بدین شرح است :

پشتیبانی از دانشجویان دانشگاه های ایران
دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب دانشگاه های تهران، اصفهان، تبریز،کرمانشاه، همدان، مشهد، سنندج و الخ ..... به مناسبت روز دانشجو مثل همیشه برای اعتراض به سرکوب و بی حقوقی محض با شعار های "آزادی ، برابری" ، دانشگاه پادگان نیست و "نه یه جنگ" ، دست به تظاهرات و اعتصاب زده اند که تا به حال ادامه دارد . در برابر این تظاهرات و اعتصابات و شعارهای برحق، جمهوری اسلامی اقدام به دستگیری و تعقیب دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب و مبارز کرده است. ما دانشجویان دانشگاه های سلیمانی و چمچمال، همزمان که از خواسته های دانشجویان ایران حمایت میکنیم، شیوه های سرکوبگرانه ی جمهوری اسلامی را محکوم کرده و خواستار آزادی فوری دانشجویان رندانی هستیم .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با درود به شما عزیزان
و اما وظیفه ما در این خصوص ، آگاهی بخشی ، اطلاع رسانی و تبلیغ علیه این مسخره بازی های مثلا انتخاباتی است . که مردم شرکت نکنند و رژیم از صف های آنها برای به رخ کشیدن به نهادهای بین المللی و دولتهای خارجی و اپوزوسیون سو استفاده نکند . چرا که این حضور مردم فقط خوراکی تبلیغاتی برای رژیم است و بس ! پس باید به مردم هشدار داد و اطلاع رسانی کرد که شرکت در انتخابات زوری نیست ، از اینکه مهر روی شناسنامه شان نخورد نترسند ! این مبارزه ایست که هزینه ای برایش نخواهند پرداخت ! در جایی که جوانان دانشجو در این جو پر سانسور و سرکوب آنچنان شجاعانه به میدان آمدند و فریاد درد مشترک را سر دادند و شکنجه و سرکوب و زندان شدند و... ، تحریم انتخابات و شرکت نکردن در آن کوچکترین کاری است که در پیش روی مردم تحت ستم ایران قرار دارد !

قسمتی از مطلبی در وبلاگ