۱۳۸۶ دی ۲۶, چهارشنبه

فوری از تبریز: درگیری در خیابانها


طبق خبر رسیده از تبریز هم اینک در تعدادی از خیابان های شهر درگیری بین مامورین رژیم و جوانان غیور تبریزی وجود دارد . در خیابان زعفرانیه اتوبوسی به آتش کشیده شده است و چندین ماشین آتش نشانی در صحنه مشغول خاموش کردن آن هستند . در میدانهای آبرسان ، راستا کوچه و نصف راه درگیری هایی گزارش شده است . در این میادین مامورین هر کسی را که مشکوک بدانند دستگیر می کنند . در بعضی موارد نیز به جستجوی موبایل ها و تصاویر و فیلم های ضبط شده پرداخته اند . گفتنی است با توجه به وقایع روزهای اخیر و قطعی های مکرر گاز در شهرهای استان و نیز کمبود سوخت در تبریز انتظار چنین درگیریهایی می رفت . آذربایجان اویرنجی حرکاتی .

۳ نظر:

ناشناس گفت...

با درود به جوانان تبریزی
باز هم دستگیری و زندان
مجسم کنید مثلا اگر ناگهان در سوئد دولت و دم و دستگاه قضایی و پلیسی این کشور ، زن یا مرد بدبخت و بیچاره ای را بخاطر جرم یا گناه زنا در درون چاله ای که در میدان سرگل کنده اند تا سینه در خاک قرار دهند و یک وانت سنگ هم بیاورند تا شهروندان سوئدی بر دارند و به سر و کله آن بیچاره های کفن پوش بزنند ، چه میشد !؟ نصف سوئدی ها سکته می کردن و یا راهی بیمارستان می شدند و به یک ساعت نمی کشید که دمار از آن دولت و قوه قضائیه و پلیس در می آوردند .
ادامه در وبلاگ

ناشناس گفت...

selaw bera çavani sepas bo web lag da beraye azız az vahid daneshjoye ekhraji az daneshgah zoor zoor sepas haneşa sarkafti bi

ناشناس گفت...

به تمامی انسانها، سازمانها، نهادها و تشکل های انساندوست و آزادیخواه در ایران و سراسر جهان
طی یک ماه و نیم گذشته تعداد زیادی از دانشجویان در شهرها و دانشگاههای مختلف .............

حمایت کنید