۱۳۸۶ دی ۳۰, یکشنبه

اطلاعیه کمیته دفاع از محمود صالحی در مورد خبر "توطئه قتل پزشکی محمود صالحی"

اطلاعیه
اخیرا یک سایت اینترنتی با نام "ایران پرس نیوز" مطلبی را تحت عنوان "توطئه قتل پزشکی محمود صالحی" انتشار داده که این خبر مایه نگرانی بسیاری از مردم در داخل و خارج از کشور شده است. متاسفانه بسیاری از سایتهای دیگر هم بدون اطلاع از صحت و سقم این خبر، آن را درج کرده‌اند.
ما "کمیته دفاع از محمود صالحی" ضمن تکذیب این خبر، لازم میدانیم که نکات زیر را متذکر شویم:
درج چنین گزارش و اخباری تکان دهنده، نشان از سانسور خبری در ایران است، اگر رسانه‌های گروهی در ایران اخبار و گزارشات مربوط به محمود صالحی را مرتبا درج میکردند مطمئنا چنین وضعیتی پیش نمی‌آمد.
ندادن مجوز ملاقات به خانواده محمود صالحی یکی دیگر از دلایل پخش اینگونه اخبار است. خانواده محمود صالحی برای ملاقات وی با مشکل روبرو هستند، اگرمسئولین زندان مجوز ملاقات فوری را به خانواده محمود صالحی میدادند طبیعتا چنین اخباری در رابطه با محمود صالحی نیز درج نمیشد.
"سایت ایران پرس نیوز" علیرغم هر نیتی در پخش و درج خبر مربوط به محمود صالحی، باید توضیح دهد که چنین خبری را چگونه و از کجا بدست آورده است؟! جهت اطلاع، ساعات انتقال محمود صالحی به بیمارستان و سپس به سی سی یو نیز در خبر مندرج صحیح نیست.
ما امیدواریم که سایت مذکور این اطلاعیه را نیز در سایت خود پخش و درج نماید.
ما اعلام میکنیم که هر خبری منوط به وضعیت جسمانی محمود صالحي و همچنین نوشته‌ها، بيانيه ها و اطلاعيه هاي محمود صالحی، چناچه در وبلاگ کمیته دفاع از محمود صالحی درج نشود، فاقد اعتبار است.
ما اخبار و گزارشات مربوط به وضعیت جسمانی محمود صالحی را مستقیما از طرف خود محمود و یا خانواده او که خود عضو "کمیته دفاع از محمود صالحی" هستند، کسب و بعد از اطمینان کامل آن را درج میکنیم.
ما ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که برای معالجه فوری و آزادی محمود صالحی تلاش میکنند، خواهشمندیم که اخبار و گزارشات مربوط به محمود صالحی را قبل از انتشار برای "کمیته دفاع از محمود صالحی" بفرستند و بعد از اطمینان کامل توضیع و تکثیر کنند.
کمیته دفاع از محمود صالحی
شنبه 29 دیماه 1386
kdms50@yahoo.com
www.kdmahmodsalehi.blogfa.com

هیچ نظری موجود نیست: