۱۳۸۶ شهریور ۱۲, دوشنبه

همه با هم به فراخوان زندانیان علیه اعدام در هفتم سپتامبر بپیوندیم




به مردم آزاديخواه در ايران
به همه سازمانهای مدافع بشر، رسانه ها و احزاب و سازمانهای سیاسی
به عفو بين الملل و همه سازمانهاي آزاديخواه در سراسر جهان

اعدام در سراسر جهان محکوم است.

مردم آزاده جهان در مقابل اعدامهای جمهوری اسلامی اعتراض کنید.جمهوری اسلامی با اعدام و سرکوب قصد ترساندن و سرکوب مردم را دارد.زندانیان ایران از ما کمک خواسته اند .کشتار مردم را باید محکوم و متوقف کرد.زندانیان سیاسی و زندانیان محکوم به اعدام از درون زندانهای فراخوان به شرکت در تظاهرات ٧ سپتامبر (١٦ شهریور) بر علیه موج اعدام و شکنجه زندانیان در ایران را داده اند. هزاران زندانی در ایران مورد شکنجه و آزار قرار دارند. رژیم جمهوری اسلامی بخاطر بوجود آوردن فضای رعب و وحشت فشار موج جديدي از سرکوب را در دستور گذاشته و فعالين و رهبران اعتراضي کارگران و بخش هاي مختلف جامعه را با زندان٬ اخراج و تبعيد و غيره زير فشار قرار داده است. در یک ماه گذشته بیش از ٥٠ نفر در انظار عمومی اعدام شده اند. و شکنجه و آزار زندانیان سیاسی بسیار شدیدتر شده است. زندگی بسیاری از این زندانیان در معرض خطر جدی است. بايد با تمام قوا در برابر اين تهاجم ايستاد. بايد از فراخوان زندانيان سياسي براي اقدام جهاني در روز هفت سپتامبر با قدرت تمام حمايت کرد..حاکمان دنیا غرق در دنیای توحش سرمایه، انسانها را از تگزاس تا تهران و شانگهای بر سر دار میکنند.آنچه بر سر دار میرود انسان است ..همانی که زاده این دنیاست و محصول همین نظام.بدینوسیله از سازمانها،گروهها واشخاص مدافع حقوق انسانی در سراسر دنیا تقاضا داریم به فراخوان زندانیان ایران بپیوندند.شبح اعدام روی سر زندانیان بیش از هر کسی به پرواز در میآید و وظیفه ماست که در مقابل اعدام به عنوان ابزار سرکوب مردم و نمادی از بربریت بایستیم و اعتراض خود را نشان دهیم .دانشجویان ،معلمان،خبرنگاران،زنان،کارگران و جوانان در بند رژیم هستند. احسان منصوری،احمد قصابان ، مجید توکلی ،کیوان انصاری،سهیل آصفی ،محمود صالحی و ... را امروز جهانیان میشناسند.جمهوری اسلامی نمیتواند چهرهای غیر انسانی به اینها بدهد.اما در کنار اینان جان هزاران زندانی سیاسی و اجتماعی دیگر در خطر است...روز ٧ سپتامبر (١٦ شهریور) در همه شهرهای جهان در مقابل سفارتخانه های جمهوری اسلامی و میادین شهرها تظاهرات خواهیم کرد و از همه مردم آزاده جهان و از همه ایرانیان مقیم خارج کشور و همه جریانات اپوزیسیون دعوت میکنیم تا در این تظاهرات ها شرکت کنند تا هرچه قدرتمندتر و همصدا با اسیران سیاه چال های رژیم اسلامی، همراه با مردم به جان آمده در ایران به جمهوری اسلامی اعتراض کنیم و خواهان توقف فوری احکام اعدام و مجازات اعدام در ایران شویم.کمپین بین المللی آزادی پلی تکنیک با تمام قوا و امکانات خود از فراخوان زندانیان در ایران حمایت میکند و همگان را در روز٧ سپتامبر (١٦ شهریور) به اعتراض و اعتصاب و تحصن برای لغو مجازات اعدام به عنوان قتل عمد توسط دولتها ی سرکوب و سرمایه فرا میخواند.

از شما دعوت میشود حمایت خود را از این اطلاعیه اعلام فرماید... .

کمپین آزادی پلی تکنیک
Polytechnic.uni@gmail.com
http://Polytechnic-uni.blogspot.com/
http://polytechnic-free.blogspot.com/

فراخوان به اعتراض عليه موج اعدامها و فشار به زندانيان در ايران

به نهادهاي مدافع حقوق بشر!
به همه مخالفين اعدام و شکنجه و زندان!

ما زندانيان اسير در زندانهاي ايران، از همه انسانهاي آزاده در سراسر جهان درخواست ميکنيم که به موقعيت ما در زندانها توجه کرده و بويژه به اوضاع فعلي ما و خطر انجام اعدامهاي گسترده در ايران توجه جدي نمايند. ما از درون زندانها پيام خود را به گوش شما ميرسانيم. به اين اميد که با اقدامات و فعاليتهاي خودتان، مانع اجراي احکام گسترده اعدام در ايران شويد.

اعدام ناعادلانه است و بايد بهر طريق ممکن در ايران و در دنيا ممنوع شود.
در روزها و هفته هاي اخير تعدادي از جوانان و تعدادي از فعالين سياسي متاسفانه در شهرهاي مختلف ايران اعدام شدند. هنوز خطر اعدام ١٢ نفر درکرمان ، ٢٠ نفر در مشهد، ٢٦ نفر در کرج و تعداد ديگري در تهران و تبريز و شيراز و ديگر شهرها وجود دارد. ما براي جلوگيري از وقايع دلخراش و غير قابل تصور، به شما متوسل ميشويم. بهر طريق ممکن کاري کنيد که اين اعدامها اتفاق نيفتد. ما زندانيان محکوم به اعدام و زندانيان اسير در زندانهاي اوين و گوهردشت و سنندج و اروميه و نقده و کرمانشاه و همه زندانهاي ايران از همگان دعوت ميکنيم در يک اعتراض دسته جمعي و متحدانه روز ١٦ شهريور برابر با ٧ سپتامبر ٢٠٠٧ در سراسر جهان به ميدان بيايند و با شرکت خود در اين حرکت اعتراضي کاري کنند که توجه ها در دنيا يکبار ديگر به موقعيت ما جلب شده و از اجراي احکام اعدام جلوگيري کنند.
ما زندانيان سياسي و زندانيان زير حکم اعدام چشم به انتظار اقدامات شما هستم. اجازه ندهيد فاجعه ديگري در ايران تکرار شود. ما احساس خطر ميکنيم و هيچ راهي بجز متوسل به شما انسانهاي آزاده نداريم.
1- مصطفی دریانورد( سالن 1 اندرزگاه 7 زندان اوین )
2- رضا بابا تبار ( سالن 3 اندرزگاه 7 زندان اوین )
3- بابک دادبخش ( سالن 3 اندرزگاه 7 زندان اوین )
4- فرشید بابایی ورزی ( سالن1 اندرزگاه 7 زندان اوین )
5- عبدالرضا نجفیان (سالن 5 اندرزگاه 7 زندان اوین )
6- حسین اصغری ( سالن 1 اندرزگاه 7 زندان اوین )
7- بهروز جاوید تهرانی ( زندان گوهردشت )
8- علیرضا کرمی خیرآبادی ( زندان گوهردشت )
9- افشین بایمانی ( زندان گوهردشت )
10 - سعید سنگر (زندان ارومیه )
11- ساسان بابایی ( زندان سنندج )
12 - جعفر ملائکه ( زندان نقده )
13 - کیوان رفیعی ( بند 7 زندان اوین )
14 - محمد حسن فلاحی زاده ( بند 350 زندان اوین )
15- ابوالفضل جهاندار ( بند 350 زندان اوین )
16 - یاسر مجیدی ( زندان بیرجند )
17 - علی حیدریان ( بند 350 زندان اوین )
18 - فرزاد کمانگر ( بند 350 زندان اوین )
19 - اکبر سنجابی ( زندان دیزل آباد کرمانشاه )
20 - پیمان خنجری ( زندان دیزل آباد کرمانشاه )
21-خالد هرداني ( زندان رجايي شهر)
22-ناصر خير اللهي ( زندان رجايي شهر)
23-شهرام پور منصوري ( زندان رجايي شهر)
24-لطيف محمدي ( زندان رجايي شهر)
25-مصطفي سليمي ( زندان رجايي شهر)
26-فرهنگ پور منصوري( زندان رجايي شهر)


اين نامه در عين حال به امضا تعداد ديگري از زندانيان رسيده است که اسامي آنها به زودي اعلام خواهد شد. امضا اين نامه ادامه دارد.

۴ نظر:

Unknown گفت...

واقعا از تمامی زحمات شما عزیزان نهایت قدردانی و تشکر را دارم ارزوی موفقیت بیش از پیش را برای شما دارم به مطالب شما یا لینک داده و میدهم و یا اگر میبینید کپی انرا در وبلاگ میگذارم
متاسفانه اکسپلور کامیوترمان ایراد دارد و به این دلیل است که برخی مواقع کار میکند و در برخی مواقع که کار نمیکند نه تنها شرمنده شما که بسیاری از سایتها و وبلاگها میشویم که بدین وسیله از شما نهایت عذر خواهی را میکنیم
خوشحال میشویم اگر ان وبلاگ (خبری جقوق بشر )را نیز وبلاگ خودتان تلقی بفرمائید و هر دستوری که دارید یا خودتان منتشر کنید یا بفرمائید تا در اانجا نیز که شاید چند نفری بازدید کننده داشته باشد ببینند و مطلع شوند
بازهم از فعالیت های بی وقفه شما دوستان گرامی نهایت تشکر را میکنم
و باز هم ارزوی موفقیت و سر بلندی شما وهمه ازادیخواهان را دارم
http://humanrights.blogfa.com

Unknown گفت...

با درود
لطفا این دو لینک را بخوانید و اگر مورد تائید بود در انتشار ان همکاری کنید

http://humanrights.blogfa.com/post-1443.aspx
http://humanrights.blogfa.com/post-1442.aspx

ناشناس گفت...

10 اکتبر روز جهانی علیه اعدام!
باید بساط قتل را درهم شکست...
برای تشکیل یک جنبش گسترده و انسانی بر علیه قوانین ضد بشری اعدام و سنگسار به ما بپیوندید.
بر علیه قتل و ترور دولتی و میلیتاریسم با هم متحد شوید.
به وبلاگ هشت مارس آمده و در بحث شرکت کنید...
به امید فردای بدون اعدام و سنگسار[گل]

ناشناس گفت...

10 اکتبر روز جهانی علیه اعدام!
باید بساط قتل را درهم شکست...
برای تشکیل یک جنبش گسترده و انسانی بر علیه قوانین ضد بشری اعدام و سنگسار به ما بپیوندید.
بر علیه قتل و ترور دولتی و میلیتاریسم با هم متحد شوید.
به وبلاگ هشت مارس آمده و در بحث شرکت کنید...
به امید فردای بدون اعدام و سنگسار[گل]