۱۳۸۷ خرداد ۱۸, شنبه

جاسوسی وزیر علوم علیه دانشجویان


بار دیگر اقدامات ناشایست وزیر علوم انتقادات دانشجویان را برانگیخت البته این بار این دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه بودند که به اعتراض پرداختند و جلوی وزارت علوم تجمع کردند و دو روز تحصن کردند.آن طور که سایت رجا نیوز گزارش داده است چندی پیش دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه با وزیر علوم جلسه ای داشته اند و نسبت به اقدامات شریعتی -رئیس روحانی دانشگاه علامه- شکایاتی را مطرح نمودند.اما پس از پایان جلسه نه تنها به مشکلات آنها رسیدگی نشده است بلکه اسامی آنها در اختیار رئیس …دانشگاه علامه قرار می گیرد و برای آنها حکم کمیته انظباطی صادر می شود. صدور این احکام اعتراض دانشجویان بسیجی را برانگیخت و آنها در مقابل وزارت علوم تجمع کردند که این تجمع با وساطت نمانیدگان مجلس پایان می پذیرد.

جالب آنکه هاشمی گلپایگانی، مشاور وزیر علوم، در گفتگو با رجانیوز با بیان اینکه به دانشجویان حق می دهم، می گوید: ارائه اسامی دانشجویان ملاقات کننده با وزیر به رییس دانشگاه کار صحیحی نبوده است، وی اضافه کرد: در صورت صحت این ادعا، شخصاً تذکر می دهم. هاشمی ادامه داد: البته نمی توان کمیته انضباطی را بخاطر احضاریه بازخواست کرد. در صورتی که کمیته انضباطی در حق دانشجویان اجحاف کند، از تصمیماتش جلوگیری می کنیم.

در سال گذشته نیز وزیر علوم دانشجویان ستاره دار را گروهی معتاد و دارای اعمال منافی عفت خوانده بود که پس از اعتراض نمانیدگان مجلس مدعی شد چنین حرفی نزده است.

هیچ نظری موجود نیست: