۱۳۸۷ تیر ۵, چهارشنبه

اعتراض دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا به آلودگی آب آشامیدنی خوابگاه

دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا، در اعتراض به آلودگی آب دانشگاه و عدم اختصاص آب سالم کافی که بو صورت ۱ بطری برای ۵ نفر در روز در خوابگاههای دختران توزیع می گردد، تجمعی اعتراض آمیز در مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار کردند.

دانشجویان تجمع کننده که تعدادشان بالغ بر حدود ۴۰۰ دختر و جمع کثیری از دانشجویان پسر بود، در پی اظهار بی اطلاعی دکتر خزایی، ریاست دانشگاه بوعلی سینا، از وضعیت دانشگاه، به صحنه اعتراض به مدیریت وی بدل گشت.

دختران دانشجوی حاظر در تجمع با شاره به برگزاری المپیاد وزرشی دانشجویان دختر در تیر ماه جاری در این دانشگاه خطاب به ریاست دانشگاه با شعار “ما آب سالم می خواهیم، المپیاد نمی خواهیم” خواهان رسیدگی به وضعیت خود بودند.

همچنین آقای قائمی معاونت دانشجویی دانشگاه در جواب دانشجویان معترض گفت:” این ها همه بازی است و به من ربطی ندارد”

بنا بر این گزارش این تجمع پس از ۳ ساعت با وعده رسیدگی به وضعیت توزیع آب از سوی ریاست دانشگاه موقتاپایان یافت و بنا بر وعده ریاست دانشگاه بطری های آب سالم به اندازه کافی و برای هر دانشجو توزیع خواهد گردید.

قابل ذکر است ماه اخیر بیش از ۵۰۰ دانشجوی دانشگاه بوعلی سینا و چند صد دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی همدان به دلیل مسمومیت حاد غذایی که بنا بر اعلام مسئولین بر اثر آلودگی آب بوده در بیمارستانهای شهر بستری شدند.

هیچ نظری موجود نیست: