۱۳۸۷ خرداد ۲۶, یکشنبه

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان لغو مجوز شد

هیات نظارت دانشگاه زنجان دو شنبه 20 خرداد، طی یک نامه کتبی لغو مجوز انجمن اسلامی را اعلام کرد. هیات نظارت دلیل این تصمیم خود را، انجام نشدن انتخابات در بازه مقرر اعلام کرد و این در حالیست که انجمن طی نامه کتبی در تاریخ 12 اردی بهشت سال جاری درخواست مجوز انتخابات خود را به هیات نظارت داد و با وجود پیگیری های مکرر تا این تاریخ هیچ پاسخی به انجمن داده نشد.انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان هنوز موضع خود را در قبال این برخورد اعلام نکرده است. گقتنی است که انجمن اسلامی در آخرین چهارشنبه تحصیلی سال جاری اقدام به برگزاری مجمع عمومی کرد و بر اساس رای مجمع عمومی تصمیم بر این شد که هیات موسس تا مهر ماه سال آینده به کار خود در مقام شورای مرکزی فعالیت کند و تنها 3 نفر برای تکمیل اعضای شورای مرکزی انتخاب شوند که بعد از رای گیری سه نفر از اعضا به عضویت شورای مرکزی در آمدند.
متن نامه هیات نظارت دانشگاه زنجان در ادامه آورده شده است.
هیات محترم موسس انجمن اسلامی دانشجویان
سلام علیکم
احتراما، با عنایت به سپری شدن مدت مقرر قانونی سه ماهه ی برگزاری انتخابات شورای مرکزی، به استناد: ماده 3 بند 4 – 3 آیین نامه و دستور العمل اجرایی فعالیت های تشکل های اسلامی دانشگاهیان و همچنین ماده: 13 بند ب اساس نامه انجمن اسلامی ، مجوز تاسیس انجمن اسلامی کان لم یکن تلقی می شود.
دکتر حسن مددی دبیر هیات نظارت دانشگاه زنجان

۱ نظر:

ناشناس گفت...

باسلام من دانشجوی انشگاه آزاد میناب هستم
به عنوان یک انجمنی هم فعالیت میکونم.البته چیززیادی نمیدونم خیلی دوست دارم درگیر کار بشم امااین جورکه به نظر می رسه فعالیت زیادی نداره. حداقل برای چندصدنفری که عضو داره چون من فعالیت زیادی داشتم در ترم اول دربهمن سال86 همراه عضابه تهران اومدم ودانشگاه ما تونست به شورای مرکزی راه پیدا کنه درضمن همونجابابچه های انجمن شما همچنین آقای حسن پورآشناشدم وواقعااز چگونگی فعالیت شما لذت بردم. می خواستم در مورد چگونگی کار انجمن ها بیشتر بدونم. به امیدفردای بهتر برای شما عزیزان.