۱۳۸۶ دی ۲, یکشنبه

ضرب و شتم یک دانشجوی دختر و تجمع در دانشگاه یاسوج

۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه یاسوج امروز در اعتراض به ضرب و شتم یک دانشجوی دختر این دانشگاه ، تجمع کردند .دانشجویان معترض در این تحصن خواستار پیگیری موضوع ضرب و شتم دختر دانشجوی دانشگاه یاسوج از سوی مسوولان دانشگاه و محاکم قضایی و امنیتی استان شدند.یکی از دانشجویان معترض در این زمینه گفت : روز چهارشنبه هفته گذشته یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه به نام علوی که سردبیر نشریه دانشجویی «هزگر» به معنای باران بود ، توسط دو فرد ناشناس در حد فاصل دو دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی مورد ضرب شتم قرار گرفت.محسن موسوی افزود: این دانشجوی دختر از سوی ضاربان که احتمالاً دانشجویان خارج از دانشگاه بوده اند از ناحیه سر و صورت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.وی با اشاره به اینکه دانشجوی مذکور تهدید نیز شده است اظهار داشت : دانشجویان دانشگاه یاسوج امروز در اعتراض به ضرب و شتم این دانشجوی دختر و ضعف حراست دانشگاه در زمینه پیگیری این موضوع تجمع کرده اند.یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه یاسوج نیز با بیان اینکه ضرب و شتم این دانشجوی دختر از سوی گروههایی در داخل دانشگاه می باشد بیان داشت : مسوولان دانشگاه به خصوص حراست باید در این زمینه پاسخگو باشد.نظری یکی دیگر از دانشجویان نیز هدف از این تجمع را رسیدگی به ضرب و شتم این دانشجوی دختر عنوان کرد و گفت : از مسوولان دانشگاه به خصوص مدیر امور دانشجویی و حراست انتظار می رود که برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی تلاش بیشتری از خود نشان دهند.دختر دانشجویی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته با بغضی گرفته در جمع دانشجویان معترض حاضر شد و گفت : دو شخص ناشناس هفته گذشته بدون هیچگونه دلیلی من را از ناحیه سر و صورت مورد ضرب و شتم قرار دادند. خانم علوی افزود : این دو فرد ضمن فحاشی و تهدید اعلام کردند بهتر است در مسایلی که به شما ربطی ندارد دخالت نکنید.وی خواستار پیگیری این موضوع از سوی مسوولان دانشگاه شد و بیان داشت : حراست دانشگاه که همیشه در همه صحنه ها حضور دارد ، در زمان اتفاق این حادثه حضور نداشت و داد و فریادهای ما به جایی نرسید. یکی دیگر از دانشجویان گفت : در زمینه ضرب و شتم این دختر دانشجو با حراست دانشگاه تماس گرفته ، و ایشان گفته اند با ماموران حراست پیگری می کنیم و جواب دیگری ندادند.در این تجمع دانشجویان مختلف ضمن محکوم کردن ضرب و شتم یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه خواستار برخورد شدید با ضاربان شدند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

به نام خدا
اصل خبر را چرا تحریف می کنید؟
حدود 50 نفر از دانشجويان دانشگاه ياسوج در اعتراض به ضرب و شتم مشکوک يك دانشجوي دختر اين دانشگاه ، تجمع كردند .
به گزارش ان بی کا بی ، اين دانشجويان در تجمع خود خواستار شناسايي و برخورد ضاربان اين دانشجوي دختر شدند .
اين گزارش حاكي است ، دانشجويان معترض در اين تحصن خواستار پيگيري موضوع ضرب و شتم دختر دانشجوي دانشگاه ياسوج از سوي مسوولان دانشگاه و محاكم قضايي و امنيتي استان شدند.


این تجمع که بدون مجوز حراست دانشگاه و از طرف دانشجویان کانونهای فرهنگی و هنری و انجمن های علمی دانشگاه برگزار گردید،بیش از اینکه بوی صنفی داشته با شد ، رنگ و بوی سیاسی به خود گرفت.

موسوي از دانشجويان کانون های فرهنگی دانشگاه در اين زمينه گفت : روز چهارشنبه هفته گذشته يكي از دانشجويان دختر اين دانشگاه به نام علوي كه سردبير نشريه دانشجويي «هزگر» توسط دو فرد ناشناس بین ساختمان های شماره 2 و 3مورد ضرب شتم قرار گرفت.
موسوی افزود : اين دانشجوي دختر از سوي ضاربان كه احتمالاً دانشجويان خارج از دانشگاه بوده اند از ناحيه سر و صورت مورد ضرب و شتم قرار گرفت .
وي با اشاره به اينكه دانشجوي مذكور تهديد نيز شده است اظهار داشت : دانشجويان دانشگاه ياسوج امروز در اعتراض به ضرب و شتم اين دانشجوي دختر و ضعف حراست دانشگاه در زمينه پيگيري اين موضوع تجمع كرده اند.
نظري يكي ديگر از دانشجويان نيز هدف از اين تجمع را رسيدگي به ضرب و شتم اين دانشجوي دختر عنوان كرد و گفت : از مسوولان دانشگاه به خصوص مدير امور دانشجويي و حراست انتظار مي رود كه براي جلوگيري از تكرار چنين حوادثي تلاش بيشتري از خود نشان دهند.
مسوول بسيج دانشجويي شهيد ميثمي دانشگاه ياسوج نيز در اين تجمع نيز گفت : عقيده و تفكر بسيج و دانشجويان بسيجي اين است كه هر كسي از هر طيف و نگرشي كه باشد حتي مخالف بسيج در محيطي مثل دانشگاه بايد از امنيت لازم جهت ابراز عقيده و نظر خود برخوردار باشد.
حسين فرج اللهي با اشاره به اينكه تا چيزي مشخص نشده باشد ، نبايد كسي را در مذان اتهام قرار داد افزود : ما نيز توصيه مي كنيم موضوع ضرب و شتم اين دختر دانشجو از طريق مسوولان دانشگاه به خصوص حراست و محاكم قضايي پيگيري شود.
دختر دانشجويي كه مورد ضرب و شتم قرار گرفته در جمع دانشجويان معترض حاضر شد و گفت : دو شخص ناشناس هفته گذشته بدون هيچگونه دليلي من را از ناحيه سر و صورت مورد ضرب و شتم قرار دادند.
خانم علوي افزود : اين دو فرد ضمن فحاشي و تهديد اعلام كردند بهتر است در مسايلي كه به شما ربطي ندارد دخالت نكنيد.
وي خواستار پيگيري اين موضوع از سوي مسوولان دانشگاه شد و بيان داشت : حراست دانشگاه كه هميشه در همه صحنه ها حضور دارد ، در زمان اتفاق اين حادثه حضور نداشت و داد و فريادهاي ما به جايي نرسيد.
نظری یکی اعضای کانونهای فرهنگی در حین این تجمع بالا رفته و خبر آزادی سه دانشجوی دانشگاه امیر کبیر را تبریک گفت.

یکی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه که به خاطر اختلافات داخلی ، هنوز مجوز قانونی برای فعالیت های خود ندارند ،نیز با حضور در آخرین لحظات تجمع دانشجویی و با وجهه ای سیاسی (و نه صنفی)خواستار پیگیری مسئولان دانشگاهی شد.



این از اصل خبر
در ضمن خیلی جریان مشکوکه به اینکه برای معروفیت این کار انجامگرفته باشه.
http://nbkb.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=1