۱۳۸۷ اردیبهشت ۳۱, سه‌شنبه

تحصن در دانشگاه آزاد

دانشجویان دانشگاه آزاد در اقدامی، پس از اتمام مهلت داده شده به دانشگاه که تا ساعت 11 صبح امروز بود، در اقدامی در مقابل درب دفتر رییس دانشگاه دست به تحصن زدند.
یزدنا: تحصن در دانشگاه آزاد کلید خورد.
در پی افزایش شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، و پس از پیگیری این موضوع از طریق وب سایت خبری یزدنا، مسئولین دانشگاه آزاد طی بیانیه ای که درروی تمامی بردها دانشگاه نصب شده بود، از دانشجویان عذرخواهی و طی استمهالی قول به برگرداندن شهریه ها به مبلغ سابق دادند که متاسفانه تا پایان مهلت اسمتهال که ساعت 11 امروز صبح بوده است، از این اقدام اجتناب نمودند.
به گزارش خبرنگار یزدنا از دانشگاه آزاد، مسئولین دانشگاه طی اقدامی با ارائه دلایلی واهی از جمله مصوبه مرکز بودن این افزایش شهریه از اجرای آن سر باز زدند.
از سوی دیگر دانشجویان با مراجعه به اتاق ریاست دانشگاه، مسئول امور دانشجویی و معاون دانشجویی با درب های بسته اتاق آنان مواجه شدند که به گزارش خبرنگار یزدنا، این مسئولین با حضور در محل دانشگاه از برخورد با دانشجویان اجنتاب نمودند.
همچنین در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر جمع آوری امضا برای برکناری رییس دانشگاه از سوی دانشجویان شنیده شده است.
تحصن تا برقراری خواسته های دانشجویان و عذرخواهی مقامات دانشگاه ادامه خواهد یافت
یزدنا: به گزارش خبرنگار یزدنا، این تحصن که تا ساعت 3 عصر روز دو شنبه ادامه داشت بیش از 1000 دانشجو را به واکنش در مقابل اقدامات دانشگاه وا داشت.
به گزارش خبرنگار یزدنا، در این تحصن، اولیای دانشگاه از جمله مسئول کمیته انضباطی دانشگاه ضمن توهین به دانشجویان و احمقانه خواندن رفتار آنان، تضمین داد تمامی اعتصاب کنندگان را به کمیته انضباطی فراخواهد خواند. از سوی دیگر هیچ یک از مسئولین دانشگاه تا کنون به خواسته های دانشجویان که طی نامه ای بارها از تریبون قرائت شد توجه ننموده و زمینه را برای تشدید حالت بوجود آمده فراهم کردند.

هیچ نظری موجود نیست: