۱۳۸۷ اردیبهشت ۵, پنجشنبه

جلسه کمیته مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی مجددا لغو شد

جلسه کمیته مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی مجددا لغو شد
تغییر شیوه نامه آموزش نشریات دانشجویی، تعویق مجدد جلسه کمیته مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی و نامه اعضای دانشجویی این کمیته به معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از اهم اخبار نشریات دانشجویی است.
فروغ رحیمی، عضو دانشجویی کمیته مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی گفت: شیوه نامه آموزش نشریات دانشجویی به پیشنهاد اعضای دانشجویی کمیته مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی کاملا تغییر کرد. پیش از این در شیوه نامه آموزش پیش بینی شده بود هر دانشجویی که می خواهد مدیر مسئول یک نشریه دانشجویی شود ۶۰ ساعت آموزش رسمی اجباری بگذراند اما اکنون میزان آموزش به ۲۰ ساعت کاهش پیدا کرده و برنامه آموزش عملیاتی تر شده است.
وی با بیان اینکه مقرر بود جلسه کمیته مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه در وزارت علوم برگزار شود از لغو این جلسه و موکول شدن آن به ۱۱ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: دستور جلسه کمیته مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی توسط خانه نشریات دانشجویی تنظیم می شود. البته با توجه به اینکه به انتخابات اعضای دانشجویی کمیته مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی نزدیک می شویم دوباره باید شیوه نامه انتخابات را در کمیته تصویب کنیم.
http://sui.blogfa.com/

هیچ نظری موجود نیست: