۱۳۸۶ مرداد ۱۲, جمعه

آزادي دانشجويان دستگير شده در 18 تير

کمیته دانشجویی گزارشگران حقوق بشر : مسعود حبیبی و سعید حسین نیا دو دانشجویی که در روز 18 تیر ماه در جریان حمله أموران به دفتر سازمان ادوار تحکیم بازداشت شده بودند، شب گذشته پس از تحمل 23 روز حبس در بند 209 با سپردن قرار وثیقه از زندان آزاد شدند.گفتنی است پیش از این سخنگوی قوه قضائیه از آزادی 6 تن از بازداشت شدگان 18 تیر خبر داده بود که تاکنون 3 تن از آنها آزاد شده اند. سایر بازداشت شدگان نیز همچنان در بند 209 و در سلول انفرادی به سر می برند

۳ نظر:

ناشناس گفت...

از حضورتان در همبستگی وبلاگ نویس ها با دانشجویان ممنونیم
برای آن که این روز در خاطره ها بماند و اثری ماندگار خلق شود، ایده ای داریم که با همکاری وبلاگ نویسان بارور می شود. از همه ی شرکت کنندگان که شما را نیز شامل می شود می خواهیم که روز 14 مرداد به جز تغییر دادن عنوان وبلاگ خود به "14 مرداد روز همبستگی وبلاگ نویسان با دانشجویان دربند"، متن کوتاهی نیز که حداکثر 101 کلمه داشته باشد در مورد هم بستگی وبلاگ نویسان با دانشجویان یا هر موضوع دیگری که به ذهنتان می رسد و به دانشجویان مربوط است بنویسید. 101 کلمه به پاسداشت صد و یکمین سالگرد انقلاب مشروطه انتخاب شده است.

بهترین متن های نوشته شده را به صورت جزوه ی کوچکی در می آوریم و پس از آزادی دانشجویان از طرف همه ی وبلاگ نویس ها به آن ها هدیه خواهیم کرد.

منتظر نوشته ی خلاقانه ی شما در روز 14 مرداد هستیم.
قربانتان

ناشناس گفت...

با درود
دوست عزیز ممنون از اطلاع رسانیتون
به امیدآزادی همه زندانیان سیاسی
با تشکر

ناشناس گفت...

با آرزوي آزادي سايردانشجويان و فعالين سياسي