۱۳۸۶ بهمن ۱۲, جمعه

دستگیری سلمان یزدان پناه

سلمان یزدان پناه دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه تهران شب گذشته حین خروج از کوی دستگیرشد .دستگیری وی مرتبط با تجمعات اخیر کوی بوده است

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با درود ، قسمتی از فراخوان دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب داخل ایران :
ما، دانشجويان زندانی، خانواده های زندانيان و کل جنبش آزاديخواهی و برابری طلبی امروز بيش از هرزمان ديگری به حمايت های شما محتاج است. فراخوان ٢۲ دسامبر ما برای آزادی دانشجويان زندانی با حمايت های بی نظير شما روبرو شد. ما دانشجويان آزاديخواه و برابری طلب صميمانه از تلاش های تاکنونی شما سپاسگذاری ميکنيم. آکسيونهای سراسری ٢٨ دسامبر يک پيروزی بزرگ و فراموش نشدنی بود که صدای آزادی خواهان و برابری طلبان ايران را به مردم جهان رساند. اين تلاش و مبارزه اما هنوز کافی نيست. ياران ما، دانشجويان آزاديخواه و برابری طلب هنوز در شکنجه گاه ها بسر ميبرند، جنبش آزاديخواهی و برابری طلبی هنوز زير فشار دستگاه های امنيتی قرار دارند. اين سرکوب را بايد شکست داد و ما در اين تلاش به ياری شما محتاجيم.
ما به اين مناسبت روز ١٦ فوريه را روز اعتراض سراسری به جمهوری اسلامی برای آزادی همه دانشجويان زندانی اعلام ميکنيم. همه شما را در هر کجا که هستيد فراميخوانيم که در اين روز از هر طريقی که مناسب ميدانيد، خواهان آزادی فوری همه دستگير شدگان و توقف فوری سرکوب آزاديخواهان و برابری طلبان شويد.

آينده از آن ماست!
زنده باد آزادی!
زنده باد برابری!

دانشجويان آزاديخواه و برابری طلب دانشگاه های سراسر کشور