۱۳۸۶ بهمن ۱۶, سه‌شنبه

محرومیت از تحصیل برای دانشجویان دانشگاه های امیرکبیر و شاهرود

محرومیت از تحصیل برای ۳ دانشجوی دانشگاه امیرکبیر پس از صدور احکام سنگین محرومیت از تحصیل برای ۵ فعال دانشجویی دانشگاه امیرکبیر، صدور این احکام در هفته جاری نیز ادامه یافت و کمیته انضباطی دانشگاه امیرکبیر برای ۳ نفر دیگر از دانشجویان این دانشگاه احکام محرومیت از تحصیل صادر کرد.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر، ناصر پویافر، عضو شورای عمومی انجمن اسلامی امیرکبیر، حکم قطعی «یک ترم محرومیت از تحصیل» دریافت کرده است. این حکم در حالی برای این دانشجو صادر شد که وی در آستانه فارغ التحصیلی بوده و خود را برای کنکور ارشد آماده می کرد. با صدور این حکم برای پویافر، در صورت قبولی در کنکور ارشد، به علت عدم امکان فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی، وی عملا امکان ثبت نام در مقطع ارشد را نخواهد داشت. کمیته انضباطی همچنین ابراهیم رحمانی را مجددا به «یک ترم محرومیت از تحصیل» محکوم نمود. رحمانی ترم پیش نیز حکم قطعی محرومیت از تحصیل داشت و به دانشگاه ممنوع الورود بود. حکم صادره برای این دانشجو قطعی و غیرقابل تجدیدنظرخواهی است. با صدور این حکم، ابراهیم رحمانی با محدودیت سنوات مواجه شده و حکم محرومیت موقت از تحصیل، منجر به اخراج وی از دانشگاه خواهد شد. کمیته انضباطی دانشگاه امیرکبیر برای مهدی ابوالحسنی، دبیر شورای صنفی دانشگاه، نیز حکم اولیه «محرومیت از تحصیل» صادر کرده است. اتهام مهدی ابوالحسنی صدور بیانیه شورای صنفی در حمایت از دانشجویان در بند پلی تکنیک بوده که در آن هر گونه شکایت و پرونده سازی برای دانشجویان را در محاکم قضایی محکوم نموده بود.

محرومیت دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شاهرود از تحصیل

اشکان مدنی، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شاهرود، با حکم قطعی یک ترم محرومیت از تحصیل با احتساب سنوات روبرو شد.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر، علی قلی زاده، سخنگوی انجمن اسلامی دانشگاه شاهرود، در همین رابطه گفت: مدنی در حالی به اتهام های توهین، تهدید، افترا، نشر اکاذیب و ایجاد بلوا و آشوب در محیط دانشگاه محکوم به محرومیت از تحصیل شده که در جلسه کمیته انضباطی، هیچ مدرک و سندی مبنی بر اثبات چنین اتهاماتی ارائه نشده است و تنها به وی گفته شده که شاکی خصوصی وی، مرتضی محمدیون، معاون سابق دانشجویی دانشگاه بوده، حال آن که محمدیون هرگونه شکایت از مدنی را تکذیب نموده است.

هیچ نظری موجود نیست: