۱۳۸۶ اسفند ۱, چهارشنبه

قتل دختر دانشجو به دست مامور یکی از نهادهای انتظامی

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران:مادر مرحومه “سميه. ك”، دانشجوي رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامي واحد ميبد،كه از ۲۹ آذرماه گذشته مفقود شده بود و پيكر بي‌جان وي چند روز بعد در خارج از دانشگاه ميبد پيدا شد، توضيحاتي در مورد علت قتل دخترش ارائه داد.خانم “الف”، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار داشت: “روح‌الله .د.ف”، قاتل دخترم، چندماه پيش به واسطه همسر برادرش، خانم
“ليلا .م”، از دخترم خواستگاري كرده و اين خانم ادعا كرده بود كه برادر شوهرش
(روح‌الله) از همسر قبلي‌اش جدا شده، اما خانواده‌اي مذهبي هستند.
وي افزود: دخترم پس از تحقيق متوجه شده بود كه فرد مزبور، متاهل و داراي فرزند است. لذا به وي پاسخ منفي داده بود. از آن زمان به بعد، قاتل(روح‌الله)، كه از دانشجويان رشته حقوق همان دانشگاه است، با ايجاد مزاحمت‌هاي مكرر اقدام به تهديد دخترم مي‌كرد و حتي يك‌بار اقدام به خفه كردن دخترم كرده بود و برخي از اساتيد دانشگاه نيز از اين جريان مطلع بودند. روح‌الله او را تهديد كرده بود كه اگر به كسي چيزي بگويد، او را از دانشگاه اخراج خواهد كرد. بنابراين دخترم به من چيزي نگفته بود.مادر مرحومه “سميه. ك”، ادامه داد: با توجه به اينكه قاتل، مامور يكي از نهادهاي انتظامي و برادرش نيز يكي از مسئولان كميته انضباطي دانشگاه آزاد ميبد است، با استفاده از اين الفاظ كه در شهرستان ميبد داراي نفوذ زيادي است، مرتب دخترم را تهديد به آبروريزي و احضار به كميته انضباطي و اخراج از دانشگاه كرده بود و اين تهديدها ادامه داشته، كه در نهايت نيز در روزي كه قرار بود دخترم به خانه برگردد، وي در مقابل پاسخ منفي دخترم به ازدواج با او، وي را به قتل رساند.وي تصريح كرد: بچه من اغفال شده است اما چرا واقعيت‌ها خوب منتقل نمي‌شود. حالا مي‌گويند كه بچه من بچه طلاق بوده و ثبات شخصيتي نداشته است! درست است كه بچه طلاق بوده، اما خانواده و مادري بي‌سواد نداشته و داراي ثبات شخصيتي نيز بوده است و اساتيد دانشگاه و دانشجويان دانشگاه نيز اين نكته را تاييد كرده‌اند. اين در حالي است كه از قاتل، كه دانشجوي همان دانشگاه و برادر يكي از مسوولان كميته انضباطي همان دانشگاه است، هيچ صحبتي به ميان نمي‌آيد.خانم “الف” افزود: برادر قاتل، “عبدالرسول .د.ف” نيز ظاهرا آن‌چنان‌كه كه ادعا مي‌كند، در جريان اين بحث‌ها بوده اما نمي‌دانم در جريان اين تهديدها بوده است يا خير.مادر مرحومه “سميه. ك”، دانشجوي رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامي واحد ميبد در ادامه گفت: با توجه به نزديكي به ايام امتحانات و نيز فضاي خاص خوابگاه و روحيه دخترم، كه با برخي رفتارها سازگاري نداشت و همچنين با توجه به تهديدهاي قاتل، براي دخترم خانه مستقل گرفتم و او را از خوابگاه بيرون آوردم.وي خاطرنشان كرد: من حتي از چگونگي قتل دخترم و يا مكاني كه او را پيدا كرده‌اند، اطلاعي ندارم. اما مي‌دانم كه قاتل دستگير شده و در حال بازجويي و پرونده نيز در دست بررسي است.
وي در خصوص برخي شايعات مبني بر ازدواج دخترش با قاتل، گفت: ازدواجي رخ نداده و حتي خواستگاري نيز به‌طور رسمي صورت نگرفته و تنها در حد حرف بين خودشان بوده است.

هیچ نظری موجود نیست: